Godmorgon! :)

Publicerad 2010-05-10 08:33:24 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon :) Nu ska jag snart iväg till skolan måste bara borsta tänderna först^^.
Ja idag efter skolan så ska jag träna sen måste jag hem och passa lillasyster för mamma och Micke ska iväg på bio, så får se vad jag och hon hittar på då :) Det är lite kul för hon är ju bara 7 år men hon och jag står ändå så nära varandra vi kan typ prata om allt (okej jag kanske inte ska sncka om min mens och så med henne men ni fattar!) hon kommer till mig när hon har sina små ''killproblem'' och sånt haha skit gullig :)♥

Aa men ska iväg snart så lägger snabbt upp dagns outfit, va ju ett tag sen ;)..


Lack leggins- GinaT
Tunika- GinaT

Visst är det sjukt snyggt med öppet där bak på tunikan?:)



Men skriver mer när jag kommer hem eller i skolan får se :)♥

Puss o Kram

Kommentarer

Postat av: Lea

Publicerad 2010-05-10 08:40:51

Jo det är snyggt med öppet på ryggen på allt nästan! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela