Godmorgon

Publicerad 2010-05-27 07:36:27 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Vaknade för nån timme sen? haha och är sjukt pigg skit skönt jag är lixom världens tröttaste på morgonen annars ;D fasst ändå inte skönt för kom på att jag hade sovmorgon idag egentligen -.- aja skit samma :P

Iaf hann aldrig blogga igår men hände inte så mycke va i skolan sen va jag med en kompis bara sen hem och typ slöa vid tvn ;) De va skit skönt väder igår oxå även fast de blåste lite och lite kallt då och då så va de jätte skönt :) Asså aa som jag skrev förut tar typ aldrig bilder så mina inlägg är sjukt tråkiga men har nån bild från igår som jag kan bjude på ;)..



Juste det skulle inte vara sol idag sa dom, lite dåligt men de kanske inte är så bra med för mycke sol ändå :P

Aa men ska klä på mig och sminka mig nu, har inte brottom ju så kan ta de rätt lungt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela