hej..

Publicerad 2010-05-20 21:13:40 i Din dröm, min vardag,

Heej lite bättre humör nu iaf men ändå inte ...

Aa men iaf idag har de varit skit skönt väder och jag har blivit liiite brun iaf :D!!

Juste idag i skolan på hemkunskapen hade vi typ ''avslutningsmiddag'' asså vi skulle göra egna rätter och så och jag och en tjej gjorde trerätters och de blev skit bra :D jag gjorde förrätt och efterrätt och det blev skit bra plus jag hade aldrig gjort de förut och på receptet stog det inte hur man skulle göra bara ingredienserna så jag chansade hejvilt bara ;D men de blev skit bra!

Aa men efter skolan så gjorde jag inte så mycket har haft huvudvärk idag också och mått dåligt så när jag kom hem låg jag bara på balkongen och njööt av vädret! :)

Men ska stänga av datorn nu och packa för jag och min familj ska åka till bonuspappas föräldrars landställe imorgon efter skolan och vi ska vara där i helgen mysigt!



Jag just nu skit ful jag vet -.- och aah har gått runt så hela dan :O

Skriver imorgon!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela