hihi beroende(A)

Publicerad 2010-05-11 19:29:36 i Din dröm, min vardag,

Hejhej, fan vilket härligt väder det vari idag! På vägen hem idag så hämtade jag lillasyster och sen så satte vi oss i en park och solade och drack coola, jätte mysigt :) sen efter det åkte jag och mamma och handlade lite och så och nu kom jag hem för ett litet tag sedan ;)




Haha asså jag är beroende av DH (Desparate howsvifes) och idag så frågade min killkompis om vi skulle göra nått ikväll och mitt svar va bara ''är du dum eller?'' han ba ''va?'' jag ba ''aa det är tisdag idag ju?'' han ba ''jag vet och?'' ja ba ''aaa de är DH idag!!'' han ba ''asså jävla tönt du är ibland'' haha (haha oj vad mycke ''jag ba'' och ''han ba'' det blev haha XD!) haha asså det är inte mitt fel men är beroende, asså på tisdagar och torsdagar bara måste jag sitta vid tvn på kvällen, jag får inte missa ett avsnitt av DH eller Vampire diares! är helt beroende av dom!(A)

Aa men jag skriver senare, ska göra lite skolsaker nu -.-

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela