hos pappa

Publicerad 2010-05-11 14:18:58 i Din dröm, min vardag,

Hejhej, är hemma hos pappa nu och ska bara hämta lite saker och ska snart iväg och träna :)
Asså jag har haft sjukt ont i huvet hela dagen idag, och huvudvärkstabletter har inte hjälpt :O Och sen nu för nån timme sen så släppte det bara sådär, känndes skit konstigt efter typ ''som en helt ny värld'' hahahah!!
Aa iaf idag va jag ju i skolan, slutade tidigare för vi inte skulle ha idrott så åkte hem hit och har hållt på och packa lite ;)
Men skriver när jag kommer hem till mamma..

Puss o Kram

Kommentarer

Postat av: Areyanna

Publicerad 2010-05-11 16:11:53

Cute picture! =) Ha en fortsatt fin em! Puss

Postat av: apelsinen alicia

Publicerad 2010-05-12 15:43:30

Jättte fiin biild Elin!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela