Huvudvärk!

Publicerad 2010-05-18 17:36:34 i Din dröm, min vardag,

Usch har haft huvudvärk hela dagen och mått skit dåligt! men va ändå i skolan hela dagen och hade nationella i matte gick skit dåligt! Asså kunde inte konsentrera mig och så blev jag bara sur och blabla! Aa men måste fan kolla vad det är med mig asså varför jag har huvudvärk så ofta :S??


Aa men iaf det posetiva idag igen är vädret! :D älskar det! Men det skulle typ regna imorgon :(!

men aja nu ska jag vila mig lite mitt huvud värker som tusan!-.-


Idag när jag satt och solade :D!

Puss o Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-19 19:55:58

Kanske problem med synen eftersom att du har ont i huvudet så mycket? :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela