just nu

Publicerad 2010-05-02 21:43:19 i Din dröm, min vardag,

Ligger just nu i sängen och kollar 2 1/2 män och dricker the och försöker få i mig nudlar :( Ska stanna hemma från skolan imorgon och skulle typ till läkare också? eftersom jag är sjuk så ofta oxå måste man nog kolla de, men måste bli frisk imorgon för kan inte vara hemma från skolan så mycke eftersom jag ligger efter och de är inte långt kvar (på onsdag är de fem veckor :D!!) och måste hinna klart allt! Men aa ska nog stänga av datorn nu och vila mig!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-05-16 15:32:53

Hejsan du har en jätte bra blogg =) har bara lite frågor..

1, I vilket program gör du dina designer?

2, Du är ju sjuk rätt ofta har du dåligt imun försvar eller är du alergisk mot nått?

3, Vad är din naturliga hårfärg du färgar det rätt ofta?

4, Vad är din typisk stil på killar som du tycker är snyggt? ;)

5, Tycker du själv att din blogg är bra och tror du att den kan bli större? det tror jag iallafall jätte bra!



Btw: Kolla in min blogg också =)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela