Lista

Publicerad 2010-05-02 14:57:12 i

Har du:
Kysst någon - Såklart :)
Sovit brevid någon med samma kön - aa
Sovit brevid nån med motsatt kön - aa
Slagit ner nån - kan väll ha hänt nån gång.
Ljugit för en bra vän - Nej
Svikit någon - tror inte de?

Vem:
Skrev du senast till på msn - Natta
Kramade du senast - Min lillebror
Sov du hos senast - Hemma
Vill du vara just nu - Venne nån frisk människa?
Ringde dig senast - Minns inte har inte haft mobilen på sen fredags.

Vad:
Drack du senast - The
Köpte du senast - Halstabletter
Gjorde du igår - Låg hemma och tyckte synd om mig själv
Ska du göra imorn - Om jag blir frisk skolan, annars hemma och sova.
Vill du göra just nu - Bli frisk.
Åt du senast - Halstablett
Är närmast dig som är rosa - Mina väggar :)

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta - Ja (fast de va inte meningen) :/
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja :(

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - nån gång kanske..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - aa.
Jag har smugit ut utan lov - Hah aa
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - haha de har väll alla? ;)
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Ja
Jag har fuskat i ett spel - Jaa annars skulle jag alltid förlora ju.
Jag har struntat i ett prov - Aa, men skulle ändå faila på det..

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - ..
Jag har druckit alkohol - Aa
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja men bara för de är skönt ibland ;) 
Jag har vaknat gråtande - Aa,
Jag har somnat gråtande - Aa,

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Som fan.
Jag har sett någon dö - mm.
Någon du har känt som nyligen som dött - kände inte han riktigt, men hade träffat han några gr så typ.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela