min dag,

Publicerad 2010-05-06 17:41:37 i Din dröm, min vardag,

Hejhej, bloggade aldrig igår för va så himmla trött så låg bara och kolla på tv hela kvällen.
Iaf idag så har jag ju varit i skolan da, sen efter skolan så träffade jag min tjejkompis och vi gick först runt i affärer och jag köpte en kofta och ett par solbrillor :) och så kollade vi snabbt på klänningar, de är ju bal snart så måste hitta nån fin ju!..
 Sen så gick vi och tränade och sen åkte jag hem bara. 
Men nu ska jag äta jag jag skriver sen!♥ 


 
De jag handla, (klick för större bild)


Jag idag ;)

Puss o Kram!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-06 18:33:24

koftan köpt på gina viisst? ;)

Postat av: Matilda A

Publicerad 2010-05-06 18:35:50

Vilken härlig bild!

Kolla in min blogg :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-06 21:31:13

fina bilder !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela