rubrik!

Publicerad 2010-05-21 15:22:37 i Din dröm, min vardag,

Hejhej kom hem nyss typ och väntar på att alla andra ska komma hem och då ska vi åka iväg, kul åka bil i typ två timmar eller mer med familjen wihuuu -.- !
Aja iaf skoldagen gick bra, hade typ redovisning på slöjden om dockan jag gjorde asså stressade klart den så de va inte så mycke att redovisa typ aah här e min docka, klart! hehe okej kanske inte så men nästan ;)

aja iaf asså jag har ju varit lite irriterad idag fast de va rätt lungt i skolan men på tbanan hem asså de va två ''miniblattefjortisar'' typ som satt och glodde på mig skiit länge och ja va sjukt irriterad så jag bah vad?! sen va dom skit kaxiga tillbaka och hade värsta attityden och allt sen jag typ sa saker tillbaka sen sa dom nått annat hörde inte riktigt men gick mot dom lixom för pallar inte om folk ska sitta och ropa saker högt och så men då sprang dom till andra sidan vagnen och nästa station sprang dom av :S asså hatar när folk är så fega men kan inte först säga massa skit om nån och sen bara springa iväg??!!! åååh så fegt och irriterande små 11 åringar som bara går runt och leker och sen när man går mot dom asså ååååh okej sjukt irriterad men hoppas jag ser dom igen :)!

Just idag på svenskengelskan så låg jag och några andra och solade och jag blev skit brun på magen och sen lite bara på armarna och ansiktet och så haha aja lite stolt är man :)

Men aja ska ringa Sofie nu för hon ville nått förut? :)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela