godmorgon :)

Publicerad 2010-05-16 11:11:22 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Bloggade aldrig mer igår för mitt internet slutade fungera :O Men gjorde inte så mycket jag skulle egentligen till stan med två tjejkompisar men jag hittade inte mina nycklar och jag var ensam hemma så aa jag va bara hemma helt ensam igår och hade jätte tråkigt, så synd det var ju så himmlans fint väder också :/!
Iaf idag så vet jag inte vad jag ska göra vill inte bara vara hemma idag igen! Men nu på morgonen har jag tvättstuga, har redan varit nere en gång och ska snart ner igen, usch det är så jobbigt värsta barnslaveri :O haha men men man behöver ju rena kläder -.-

Aa men jag skriver senare :)


Puss o Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-16 15:28:40

I know how you feel!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela