frisk nu..

Publicerad 2010-05-03 23:17:58 i Din dröm, min vardag,

Hejhej, har ine bloggat på hela dan men har inte haft tid, när jag vaknade idag runt 11 så kollade jag på film sen efter det så satt jag på framsidan och solade/pluggade till prov imorgon, sen åkte jag och pappsen och handlade skor sen hem kolla på tv och sen åt middag sen tv och lite plugg och nu ligger jag i sängen och ska kolla film och försöka sova, ska till skolan imorgon har blivit frisk, eller är frf liite förskyld och så men ändå skönt att de värsta är över :)!
Asså jag är fett orolig nu, för typ 3-4 timmar sen så åkte pappa till s-tälje för farfar ligger typ på sjukhus där :/ är fett orolig han hade typ skit ont i magen asså så ont att han skrek typ :O är värkligen skit orolig han har redan problem med rökning, asså han kan knappt gå 5 meter utan att bli skit andfådd för att han har rökt så länge så han har problem med lungorna, och så har han deabetes (eller hur de nu stavas) och massa annat och nu så fick han såhär ont asså är skit orolig vill inte att nått ska hända honom! Hoppas allt blir bra :(!
Måste nog sova nu eller ska kolla på film och försöka sova samtidigt, men aa skriver imorgon bitti
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela