Förrigår,igår och lite idag ;)

Publicerad 2010-10-02 11:45:05 i Din dröm, min vardag,

Heej :)
Va super mysigt på papis födelsedag :) Jag bakade en prinsess och en jordgubbstårta till honom :D Blev super goda! Och sen så av mig fick han en sån där eye-roll on, ni vet såndär som tar bort mörka ringar under ögonen^^ :)
Men igår så va jag ute lite med kompisar, vi gick runt lyssna på musik, tog de lungt och så! Men Faaan vad kallt det är! Och runt där vi bor finns typ ingen stans att vara inne! så frös typ ihjäl!:O Men hande ädå kul :) Och sen träffa vi på en killkompis som vi gick i samma klass med i typ fyran!:O Haha lite kul prata lite med han sådär :) Sen gick jag hem! ;)

Och idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt :O Skulle typ kanske på bio? Och då blir det dumma mej!^^ Hihi barnfilm men den värkar så gullig! :D

hihihi ^^


Men ska fixa lite saker nu!
Skriver sen.
Puss!♥


Jag nyss :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela