Bio

Publicerad 2010-09-12 20:35:11 i Din dröm, min vardag,

Hemma nu:) Filmen va faktiskt rätt bra:$ den va lixom lite gullig sådär :)!

Ska snart ta bort sminket och fixa mig för natten och så, är ju skola imorgon! Jag orkar inte, asså klarar inte av att gå upp tidigt har frf inte ''ställt om tiden'' riktigt :P men men rätt skönt första lektionen i skolan imorgon ändå, då vi har hantverks orgentering(?) tror de heter nått sånt.. Iaf då vi får prova på massa olika saker i skolan, T.ex för två veckor sen så fick vi prova på i snickeriet och förra veckan prova frisör, och de ska vi göra imorgon oxå ;)

Men tror nog jag stänger av datorn nu så de blir inga fler inlägg idag, men puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela