ingen praktik idag

Publicerad 2010-09-30 10:24:19 i Din dröm, min vardag,

Heej! Idag så är det ingen praktik för min del! Jag är ju på en annan praktik plats nu, På en salong, asså dom gör naglar,hår, smink och sånt där, och visst sånt gillar jag men gillade värkligen inte personerna som jobba där! Dom va så dryga och allt! Så går inte tillbaka dit!-.- Men ska till skolan imorgon och prata med min lärare om det och så får hon fixa nått annat till mig!

Men idag så ska jag iaf över till pappa eftersom han fyller år♥ Och vara där ikväll, tror jag sover där oxå! Så de är väll de som kommer vara idag, ska baka tårta till han oxå:D!
Men ska fixa en grej nu! Skriver senare! :)


Jag nyyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela