plööögg

Publicerad 2011-04-04 18:19:28 i Din dröm, min vardag,

Hejsan! :D blä så trött jag är, var i skolan hela dan idag :O asså hah ajag brukar alltid gå nån timme tidigare, men nej idag var jag hela dan! Så trött som fan är jag, men håller ändå på med läxor nu (duktig flicka :D)!.

Men iaf snart så äre Påsklov ju, och de betyder att min fina vän Izza kommer hem till sthlm :D Yeey! kommer bli så bääst! Längtar som bara den! Värkligen en sjukt underbar tjej, super snäll,rolig och litar på henne till 100! Så  aa kommer bli så bäst när hon kommer hit, och i sommar när hon kommer igen oxå! :)♥




Men ska fortstätta pluugga nu! Skriver sen! :)

Kommentarer

Postat av: izza

Publicerad 2011-04-04 21:36:09

duktig du e , ja e oxå en plugghäst hahaXD<3

naw tack gumman dsm :) , haha snygga vi e som pirater XD <3 pössssssssssssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela