hemma idag

Publicerad 2011-08-31 12:01:25 i Din dröm, min vardag,

Hemma och är sjuk idag, eller är nog inte egntligen sjuk är mer helt jävla deprimerad, för mycke tankar i huvet så har bara huvudvärk, så aa bäst och stanna hemma dåra.
Fast jag måste nog antingen idag eller imorgon, köpa nya jeans, har rätt många redan men har tröttnat på dom, och sen så ansvänder jag typ bara leggins annars men har tröttnat på de oxå? hahah aa så måste värkligen köpa nya, och massa andra saker som jag behöver, måste köpa present till lillebror som fyller år snart! Ååh är så sämst på att komma på presenter.. hmm aa kommer väll på nått.
Men har skiiiit ont i huvet ska vila lite, Skriver sen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela