2 dagar :)

Publicerad 2011-02-24 08:59:36 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon!! :D Nu var det ett tag sedan jag skrev... :P
men aa vad som har hänt.. I tisdags så var jag i skolan, och äntligen hade vi idrott!! Asså vi har inte haft det på över ett halv år alltså sen jag börja ettan, så nuu äntligen fick vi det och då var det bara jag sopm va med XD hahah men de va kul de oxå hade badmionton och squash(stavs?) aa och de va sjuukt kul och jag va sjuukt grym :D!, Iaf sen åkte jag och träffa Moe och vi åt middag tsm och gick på bio skit dålig film haha men de va suuper mysigt iaf :D!
Och aa sen igår vare praktiken som gällde, Gjorde massa bruduppsättningar och fyfan vad fina dom va!! Har hittat finaste som jag ska ha när jag gifter mig! :D haha!
Men aa här lite bilder :P..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela