Lite planer för dagen :)

Publicerad 2011-02-28 11:06:33 i Din dröm, min vardag,

Hejsan på er! Vaknade super tidigt idag, fast det är lov.. Så typiskt mig, när man äntligen är ledig då vaknar man tidigt annars vill man ju bara fortsätta sova XD Lite udda sådär :P! Men iaf idag så ska jag hinna göra lite grejer, ska hinna packa för ska över till papi, sen måste jag handla lite saker, och sen så träffa Moe, (Det blir 3 månader idag!:D♥♥!!), Så aa tur att jag vakna tidigt så jag hinner göra allt, måste fixa till mitt rum oxå :P..

Men jaa ska börja fixa mig lite nu :) Skriver sen! :)


Fysatan vill ha sommar nu! Så man bara kan gå ut såhär och inte behöva massa jackor och skit! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela