blablabla

Publicerad 2011-02-07 05:13:12 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Japp klockan är 5 och jag vaknade nyss! Kan inte somna om.. vill inte ens somna om, hade världens jävla mardröm så vågar inte somna om.. JA VET jag är riktigt konstig ibland men ibland så hatar jag att sova just för jag alltid ska dröma så sjuka jävla saker.. förutom igår.. den va bra iaf! Men nu nej usch vill värkligen inte somna igen,!!

Men sja försöka hålla mig vaken, ska ju typ ringa och väcka min älskling runt 8 tiden som alltid :) Va ju hos han ifår, fasst jag fick så himmlans ont i huvet, asså jag kunde knappt stå upp, och höll på och somna för jag hade så ont, asså när jag väntade på tunnelbanan så somnade jag lixom, hann åka förbi två tunnelbanor typ -.- Pinsamt om något!! Men nu har jag inte ont i huvet längre men skit ont i halsen, bläää vette fan vad de är med mig? börjar lixom bli sjuk.. Men måste ändå till skolan imorgon :S ! Asså funderar värkligen på att hoppa av skolan och börja jobba bara, men jag vet att de skulle vara skit dumt om jag skulle göra de och att jag skulle ångra det senare i livet men fan asså orkar inte, plus skulle vilja ha heltidsjobb så jag skulle kunna få mer pengar så jag skulle kunna flytta hemifrån snabbare och kunna ta hand om mig själv, med mina egna regler och allt skulle vara på mitt eget sätt och blabalalal! Okej  ett skit tråkigt och onödigt inlägg i know, men är trött och vågar ju inte sova, då kan de lixom bli såhär!

Jag och två av mina fina systrar i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela