Från idag :)

Publicerad 2011-01-17 23:00:49 i Din dröm, min vardag,

I träningen idag  vilket redskap man kunde göra precis allt i det och lite till. Inte jag då… jag kände mig som Bambi på hal is. Men när man såg de där rutinerade killarna och tjejerna – vilken akrobatik men är ändå bäst
naturligtvis finns övningar som passar alla – även för nybörjaren (och mig!). Vi testade allt från knäböj, enbensknäböj, rodd, bröstpressar, plankor, höftlyft, you name it! Trots att vi alla hade olika vikt, styrka, erfarenhet och förutsättningar var det lätt att styra motståndet så att alla fick sig en ordentlig utmaning. Bara genom att förflytta sig någon meter hit eller dit, ändra lutningen på kroppen osv
yees vi fick ju ha TRX till träningen idag hoppas vi har den varge träning

så man får köra lite. Kan tänka mig det både som inslag i funktionell träning, stationsträning, i gymmet och som eget pass.ett annat användningsområde som lät riktigt najs var att man kunde vira själva TRX-en runt magen,  springa en runda, kroka fast den runt en gren och köra utomhus innan man springer hem igen. låter grymt lockande

men ska jag göra mina läxor klart sen blir det dags att dra till sängen och sova så skönt

/moe/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela