Godmorgon!

Publicerad 2011-01-21 09:32:20 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Har kunnat sova några timmar inatt iaf.. inte många men några, skönt de!

Så nu ska jag bara fixa de sista sen blire iväg till praktiken! Ska få hålla på med mitt löshår lite idag sa hon ;) haha asså ska fixa så de blir olika slingor och sånt så de inte ser så fake ut ;) haha!  Och sen så skulle jag få jobba på olika uppsättningar och lite sånt :) Kommer nog bli jätte kul! Men aa idag börjar jag klockan 11 och slutar 6 eller 7, ja vet länge! Men jag ska jobba 8 timmar per dag! tycker de är jätte långt.. meen de är så de kommer vara sen när man börjar jobba ;) haha aa men behöver börja åka snart så hörs sen!♥

 

Kommentarer

Postat av: janelle!

Publicerad 2011-01-21 14:39:34

fett fint hår du har !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela