homework

Publicerad 2011-01-20 22:04:14 i Din dröm, min vardag,

Heej! Ligger i sängen nu och kollar på en film och läser lite ''läxa'' jag fick idag på salongen, en lite bok som de står hur man fixar olika frisyrer och asså stylig tips och sånt :) Den roligaste läxan jag någonsin fått tror jag ;) Men annars så är min nya praktikplats super bra! Hon som jobbar där är hur trevlig som hälst. jävligt pratglad och har humor och jaa allt sånt, så kommer trivas jätte bra där tror jag :D

Iaf men ska stänga av datorn nu, och kolla klart på filmen och sova, vill egentligen prata med älsklingen lite men föräldrarna har tagit mobilen tyvär :/ men träffar ju han imorgon :) Kan knappt vänta :D♥

 Men hörs imorgon bitti!♥


''läxan''  ;) ;)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela