Morgon.

Publicerad 2011-01-19 07:52:37 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon!..
eller nej ingen god morgon här alls! Kunde knappt sova inatt häller, när jag äntligen somnade så drömde jag bara mardrömmar så jag vaknade hela tiden och sen när jag somna igen exakt samma dröm.. tänker inte skriva vad den handla om men fyfan de här går inte. Så aa är jävligt sliten och trött idag igen, men måste försöka se pigg och glad ut iaf, eftersom i de yrket jag ska ha nu handlar det om att ''sälja sig själv'' hahha asså ha bra smink, kläder, frisyr och se pigg och fräsch ut, aa ni vet ;) Men aa, ska fixa mina naglar nu, kanske skriver innan jag går :)♥


Försökte iaf dölja ringarna under ögonen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela