Today :)

Publicerad 2011-01-26 21:39:47 i Din dröm, min vardag,

Heej! Kom hem för ett tag sedan, idag så har jag letat joobb.. skit jobbigt asså i varje affär.. -Hur gammal är du? - Jag är 16 -Aha men man måste vara 18 för att få stå i kassan... -Men jag skulle kunna göra andra saker sosm packa upp och sånt.. -Aa vi kan ju ta CV.. asså ååh kommer inte få nått jävla joobb :(, fan oxå! Men aa skainte ge upp, ska fortsätta leta tills jag får! :D

Iaf, sen gick jag hem till äälsklingen :) Va där rätt så länge.. hade jätte mysigt, va med han och vi spela lite uno och sådär :D♥♥♥

Sen så hämtade mami mig och vi åkte och åt middag :P och sen hem och aa nu sitter jag bara hemma och chattar lite med äälsklingen och lyssnar lite musik :D ♥♥♥♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela