Idag :)

Publicerad 2011-01-29 21:34:53 i Din dröm, min vardag,

Heej! Kom hem för ett bra tag sen nu! Har varit med släkten och bowlat typ hela dan:) jätte mysigt faktiskt! Fasst tyvär så kom jag typ sist :( Inte så roligt då.. hahah men tycker ändå de är skit kul att bowla :D Men aa sen så blev de god mat och prat med släkten :) Eller jag och kusinen va messt lite för oss själva som alltid :P

Har tyvär ingen bild från näär jag bowlade dom är på systers kamera.. men ska få dom imorgon :).. Men lite bilder från min kamera kan jag ju alltid bjuda på ';) ...


Hihi vi åt lite mumsig glass, och aa min kära kusin är väldigt galen... XD

Söta lilla jag ^^

Och finfiina kusinen :)

Hon va lite busig så jag tyckte hon förkänade en spark rakt i ansiktet! Muhahah!

Men aa datan är fett seg på att ladda upp bilder :P så aa mer bilder kommer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela