Om dagen och bilder från torsdag :P

Publicerad 2011-06-07 17:23:47 i Din dröm, min vardag,

Kom hem för ett tag sedan, håller nu på och springa upp och ner till tvättstugan, blä så jobbigt!
Va i skolan idag, hände inget hahah första lektionen hade inget att gör sen bajsmat till lunch sen idrott haha då vår idrottslärare bjöd oss på glass och klassen bara satt och prata, hahha rolig skoldag lixom ;) Men efter skolan så åkte jag och hämtade lillasyster och vi hade lite ''picknik'' super mysigt :) sen aa hem tvättis nurå :P
Ska bara vara hemma idag, är så jäkla trött, asså solen snor all min enegri hahahahah! Men blir iaf skit trött nu, men ändå de får gärna fortsätta vara såhär ett tag till!! :D!

Men bjuder på lite bilder från... torsdag tror jag de va? hahah :P!
hahah
Haha sur chey eller? hahaha! Fråga inte vad jag gör med bena häller.. tss.
Asså hahahahaahahahahahahhahaha!!!!!
Söt chey, Viisst? :D:D hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela