haha fett hungrig XD

Publicerad 2011-06-14 00:32:49 i Din dröm, min vardag,

Hej! Fan vad trött jag är, och hungrig fan! Men de e fett mörkt vågar inte gå ner till köket hahahah! Men är fan bajs hungrig hahah asså min mage låter fett mycket, som de skulle vara värsta festen där eller nått hahahahahaha! Asså är så jäkla trött, men pallar inte soova plus väntar på samtal från Felicia om viiiiktiiga nyheter;) hahah ni kommer få veeta vad de e snaaart så ;)! Men tycker den apan borde ringa mig snart så jag kan prata med henne samtidigt jag går ner! hahah asså herregud är man föör mörkrädd eller? haha jaa asså jag är helt cepe asså.
Aa men hahah nu ringer hon äntligen hahah skriver sen!

Kommentarer

Postat av: izza

Publicerad 2011-06-14 22:58:13

you can do it girl!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela