Inte min dag precis..

Publicerad 2011-03-07 21:35:01 i Din dröm, min vardag,

Herregud! Fysatan vad trött jag är! Jag vill värkligen sova, jag behöver värkligen sova! Men de går inte, fyfan för de! Är ju på så otroligt grinit humör har varit de typ hela dan! Riktigt sur har jag varit så de har absolut inte varit min dag, allt har gått fel! cepe fan oxå!!

Aa fasst nu på kvällen hemma har varit lite små mysigt har suttit med familjen och kollat tv och pratat och så, trevligt trevligt!

Men aa är som sagt extremt jävla trött, så ska nog iaf försöka sova (jag vet att kl inte är så mycke med vafan, behöver min sömn!!!!) men skriver väll sen eller imorgon!


Kolla vad tokig man kan se ut när man är trött.. INTE OK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela