Lovat mig själv ;)

Publicerad 2011-03-11 23:30:58 i Din dröm, min vardag,

Halllåå! :D Guuuud så trött jag är! Varit en lång dag, eller aa först så försov jag mig.. inte kul, lixom jag börjar kl 11 och ändå kommer jag sent? Lyckad människa lixom.. hahaha nej men de vara bara idag ska ALDRIG mer hända! Har lovat mig själv att om  jag kommer sent en dag till praktiken så ska jag inte sminka mig eller nått dagen efter!! haha är inte de bra? ;) Men jaa som sagt då praktiken.. har ju börjat på FACE de är super kul, efter tre dagar så känner jag mig som hemma där, så mysigt ställe och så härliga personer! :D Och igår så kom Moe och hälsade på :D Kulkul! :) Men har inte haft så mycket tid, för slutar klockan 6 varje dag, låånga dagar? yes I know, men de är kul ändå :P!

Asså min data är sjukt trög så pallar inte lägga in bilderna fråg kameran.. men bjussar på en gammal bild sålänge ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela