Varit sjuk och blalalala XD

Publicerad 2011-03-24 20:57:47 i Din dröm, min vardag,

Jag är trött, fast neh ändå inte? hahahaha skum tjej jag är lixom.

Men aa iaf, jag är sjuk, hade feber i måndags och tisdags och igår och idag har jag inte haft nån känsel i kroppen typ, asså mina ben och armar har bara lagt av? asså skulle ställa mig upp men sen asså rammla bara ner, asså tappa helt kännseln ett tag? Och samma sak med mina armar och sen fingrarna, asså de är en så sjukt jävla Äcklig och Läsklig kännsla! Så aa har bara varit hemma och legat i sängen hela dagen, och imorgon så kanske jag ska till nån doktor får se om de inte blivit bättre, men imorgon så ska jag iaf på nått möte? blä orkar inte med några jävla tröga gubbar som ska sitta och prata med mig som jag skulle vara 3 år eller nått?så jävla jobbigt!! hahahahha!! 
 
Men aa nu iaf så ligger jag i sängen chattar med mina härliga vänner och lyssnar på musik :) Skriver sen!!

Juste hade super tråkigt idag, så fixade mina naglar lite, filade och fixade la på lite diamanter och sådär :) Blev rätt gulligt faktiskt :) ...



Mycket finar IRL! (hahaha ingronera min jättestora tumme XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela