bu

Publicerad 2011-03-29 10:09:09 i musik,

Godmorgon! Mår som skit just nu, orkar egentligen ingenting, har ont, fan Vill bara att smärtan ska försvinna så jag kan gå tillbaka, vill bli mig själv igen.. ååh! Men ska inte skriva om det här! Sitter just nu i sängen och kollar på tv, ska iväg snart. Sen får jag se vad dagen har att erbjuda.
Men jag skriver väll sen!

"Footprints on my heart"
"You stepped on me, you walked on me
Boy you left your
Footprints on my
Heart broken crying over the way you left your
Footprints on my
Heart aching you ran all over me and left your
Footprints on my heart
My heart"


Kommentarer

Postat av: izza

Publicerad 2011-03-29 15:58:34

hej , vrf mår du skti gumman , säg t om du vill snacka om de puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela