Dagarna som varit :D

Publicerad 2011-05-25 22:05:04 i Din dröm, min vardag,

Hejsan! Nu va de ju ett tag sedan jag skrev! Men har inte haft tid, plus är nu hos pappa så har egentligen ingen data, eller asså har en nu men den är helt cepe, bara för att jag ''råka'' slänga den i golvet hahahahah damp typ? hahaha!

Aa men vad har hänt då? hahah sov hos Alicia i helgen myyysigt :) Sen skola i måndags bläää, eller nej inte blä! hahhaha fick veta att jag fått VG i engelska nationella! I alla delar :D och skulle kunnat fått MVG på muntliga delen om jag inte skulle varit osäker, men ändå asså VG, har aldrig fått vg lixom! Trodde fan läraren skämtade med mig! hahahahah!! jag är fan bäst asså :D!
Och igår så va klassen på Grönan, de va skiiit roligt! Förutom en sak! asså ni vet spökhuset? aa haha såklart ni vet, alla vet XD aja iaf en såndär läskig grej började jaga mig!! asså snacka om panik jag fick, och en som satt på den där balkongen ''vinkade'' typ in mig :O asså omg höll fan på o skita på mig!! hahaha asså jag skojar inte jag grina nästan är skit rädd för sånadär! hahahahha!! Men efter grönan så träffad jag Moe och vi va med varan lite Åt och sådär :D!

Och nu idag då, hde praktik som vanligt och sen så sprang jag och syster Vårruset :) Väldigt roligt! riktigt stolt över mig själv faktiskt och min syster då såklart :D!
Liter bilder... :D


Hahah jag och Jeta i bergochdalbana XD


Aaaaaa? hahah


Duuuuuktiga tjeeeeejer :D


Jooordgubbaar! har käkat massvis i helgen och veckan och aa hela tiden :D hiihihihihi :D!!

Kommentarer

Postat av: izza

Publicerad 2011-05-27 14:43:50

jätte najsiga bilder<3:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela