Goodmorgon :)

Publicerad 2011-05-19 09:49:58 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon! Inte så mycket sömn inatt.. inte bra asså!
Igår iaf asså jag va skit duktig, jag städa hela mitt rum, asså de är helt fläckfritt finns inte en ända liten damm skit kvar eller nått sånt! *Stooolt* :D! hahah!
Hade utvecklingssamtal igår oxå, haha ja de gick väll rätt så bra faktiskt^^ Eller dom snacka om de vanliga om att jag måste sköta tiderna inte skolka Osv. exakt som dom sagt i alla år jag gått i skolan hahaha! Och jag har frf inte lärt mig? hhahhaha knas unge asså ;)!

Men ska snart iväg till praktiken ska bara sätta på mig byxor! Skriver sen! :)

Kommentarer

Postat av: izza

Publicerad 2011-05-19 17:44:58

tjoo haha samma här , drf sov ja 2 timmar efter skolan^^. pöss<3

Postat av: andrea<3

Publicerad 2011-05-19 22:06:28

sluuta va så jävla snyyyyyggg faaan! love you baby <<333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela