Tillbaka! Sjuk..

Publicerad 2011-05-09 16:09:28 i Din dröm, min vardag,

Hejsan! Sjuk idag, kuul lixom -.- Fast har ändå haft en bra helg, har egentligen inte gjort så mycket, varit med Izza, Och Moe :) Fast ändå super kul och mysigt :D! Va på bio igår med Älskling, Såg fast and furious5 Skit grym :D! Men annars har typ solat och lite så, haha har inte fått så mycket färg dock men en jävla massa fräknar hahah! Fast de är fan gulligt på mig :D! haha Och i Onsdags hade jag nationella i engelska, Skit stressad dag alltså, kom sent för jävla bussen kom aldrig osv, Men gick sen på yoga med Alicia super kul och skönt asså :)
Men aa idag är ju hemme sjuk, så blir mysa hemma, hade egentligen planerat lite med Izza men vet inte om jag orkar känner mig riktigt risig asså, men får se.
Men bjuder på lite bilder.. Skriver sen! :)


Jaag :D


Fett fin asså :D

Asså omg ''fjortis pose'' thahah ;)


Fiina Brudar :D♥

Kommentarer

Postat av: izza

Publicerad 2011-05-09 21:22:33

najsiga bilder :), krya på dig timrn gums pöss! <3 <3 < 3 <3 <3 < 3

Postat av: izza

Publicerad 2011-05-09 21:22:35

najsiga bilder :), krya på dig timrn gums pöss! <3 <3 < 3 <3 <3 < 3

Postat av: izza

Publicerad 2011-05-09 21:22:38

najsiga bilder :), krya på dig timrn gums pöss! <3 <3 < 3 <3 <3 < 3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela