Fiiilm nuu :D

Publicerad 2011-05-19 22:11:04 i Din dröm, min vardag,

Hejsan :D! guuud vad ont jag har i mina fossingar asså :O asså mina skor dödar mig hahah! Men ändå skiter i de, dom är så jävla fiiiinaa! Och de är ju huvudsaken, right?;) hahhaha!
Todaaay så har de inte hänt så mycket, va på praktiken gjorde inte så mycket satt messt och snackade med Emma, en jävligt trevlig tjej asså! :D Och sen hem träffade Moe och vi käka och så, sen nu hem bara:P Men har sjuuukt tråkigt!! Vill göra nått!!  hmmmmm humm humm, ska nog ta och kolla på film, Tror nog jag kollar på Harry Potter, okej jag vet jag har sett dom typ miljoner gr, men dom är ju så braa!!!! jag döör!! Och snart kommer sista delen ut!! OMGOMGOMG!!!! jag dööör mer asså, jag kollade på trailer för den asså jag satt och log hela tiden asså kan inte vääänta vill se den nunununu nuuu!! hahahah!!!

Aa men ska kolla filmen nu och sen sova antar jag väll :P Men jag skriver imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela