Ett tag sedan

Publicerad 2011-09-14 21:03:12 i Din dröm, min vardag,

Herregud! Nu va de ju för länge sen man skrev! Men tänker inte skriva om allt som hänt haha!
Men kan säga att idag så började jag på FACE igen! fast inte på samma butik som förut, men den här är oxå super bra! Gillar de till 100! redan på en dag har jag fått lära mig massa nya saker :) Personalen där är också super trevlig!! :D Och de håller på och fixas skylt som de kommer stå ungifär ''Bli sminkad av våran make-up artist elev Elin Larsson..'' Något sånt! Så är hur peppad som hälst för det här! :D
Men just nu ligger bara i sängen lyssnar på musik och chattar och sånt där,
fast borde nog göra lite läxor..
Aa men skriver sen! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela