Halsont.

Publicerad 2011-09-20 18:52:00 i Din dröm, min vardag,

Hejhej! :) Fy så trött och sjuk jag är! De är fan inte sant hur ont jag har i halsen! blä på det!!
Iaf :) Så idag så har det varit skola som vanligt, kunde dock inte vara med på idrotten pga att jag är sjuk :( Menmen! Har varit men vänner och sen hemma bara.. ska göra lite läxor och bara vila idag, så jag orkar gå till jobbet imorgon! Då min skyltar kommer upp! :D Otroligt glad för det! Hoppas på att många blir intresserade och kommer in :)!
Men men nu så ska jag nog hoppa in i duschen sen börja med läxorna :)♥
(Har ingen kamera för tillfärllet, drf har det blivit så många WebbCam bilder, men här bjuder på en bild från när vi var på flottsbro med skolan) :D
Skriver sen! :)

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-09-22 21:22:21

elin du ser ut som en fucking prinsessa! <333 Miss U Caaall me!! <333

Postat av: koodie

Publicerad 2011-11-07 00:49:21

MIN ÄLSKLING VA FINNNNNNNN LOVE YOU<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela