Sjuk tjej :(

Publicerad 2011-09-22 21:45:55 i Din dröm, min vardag,

Hejsan! :)
Blä så sjuk jag är, har ont i huvudet och halsen ska vi inte snacka om känns som jag håller på och svälja en jävla igelkott eller nått! Usch, Fy och Blä för det!
Men ändå imorse så hade jag möte i skolan, och ja det gick väldigt bra! vi la upp lite mål och sånt för mig till detta år och prata om att jag behöver mer hjälp och lite sånt, Men som jag har skrivit förut så tror jag att det här året kommer gå bra, (inom skolan då) :) Jag pluggar tilloch med hemma nu förtiden, brukar aldrig göra de! De ör stort ;) hahah!
Men nej herrejösses nu måste jag ner och fixa lite te, Hörs sen :)

Åååh bild från förra sommar (2010) Vill ha mitt hår tillbaka :( Fast ja mitt nu håller ju på och växa,växa,växa så får bara ha lite tålamod ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela