Hey hey :)

Publicerad 2012-06-12 22:17:15 i Din dröm, min vardag,

Tjena på er! :D

Imorse så va jag iväg till centralen och mötte upp Izabella! sjukt jäkla länge sen! :D Saknat den bruden otroligt mycket!
Men iaf så va med henne idag vi va på bio :) ''Snow white and the huntsman'' den va rätt bra lite för lång bara hahah.


Men fan vad trött jag är! Men orkar inte sova nu för om jag sover den här tiden kommer jag vakna typ 4 och vad fan ska man göra då lixom, om ni fattar vad jag menar :) Så jag tror jag ska sätta på en film ringa min syster och reta henne lite bara för jag är på humör att jävlas med folk just nu hahaha :D
Skriver seeen :D


Izabella och jag :) Aaa hon ville lixom inte va med på bild för då garvades det bara hihihhohoho men anyway kolla min näsa jävla potatis typ hahah!

Skriver sen! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-13 13:24:42

omg ta bort bilden! <3.aa as

nice gmn saknat dig med! :).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela