Nationaldag bl.a ! :)

Publicerad 2012-06-10 21:16:13 i Din dröm, min vardag,

Heey! Nä jag borde nog bli bättre på det här med att blogga ;) hahah men orkar typ aldrig eller har aldrig tid osv osv osv... hahaha!

So whats new... hahah
Det har ju varit nationaldag :D Gjorde inte så mycket jag va vid hässelby slott med pappa, små syskonen och grannarna :) där det fanns karuseller sockervadd och allt möjligt till småbarnen! Det var väldigt mysigt :) Sen va jag i vällingby och lite annat gjorde inte så speciellt mycket ;)
Juste dagen innan så var jag hemma hos kusin Alicia och fixade henne och hennes kompis naglar för dom hade bal i torsdags, aaw minns in bal från 9an oxå! :) men dom blev rätt fina, jag kan dock säga att det inte va mitt finaste arbete om man säger så.. vart väldigt besviken men det blev så stressigt och sent :/ men men hon blev nöjd iaf :) det är väll det som är huvudsaken ;).

Men jag är så sjukt trött just nu, har skola imorgon runt 11 ska bara få svar och hjälp på ett prov jag hade förut bara för jag ville veta vad jag hade fel på, och sen så slutar jag, och är ledig på tisdag då treorna tar studenten, sen på onsdag då går jag på sommarlov! wihuu! ;) hahah längtar fan :D

Men bjuder på lite bilder från dagarna :D



Fina lillasyster! Miss U bor ju inte så mycket med varandra längre :( men försöker ses så ofta jag kan!♥

hahah min minsta lillasysyster tröck den mot ansiktet så fort hon fick den hahahaha

Lillebror åker karusell! Wihuu! :D

KOLLAA jaag plattade bebos hååår! Blev faktiskt snyggt men oxå lite kul^^ hahaha :)

Asså kolla blev stress jag han inte fila klart där aa ni fattar, men men.. jag vet att jag kan bättre så nästa gång ingen stress ;)

Sen en ego bild på mig! bara för jag tyckte det passa in :D hahah!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-11 12:51:09

Härligt du haft det gmn! <3.

Imrn ses vi wiiiiiiiiiiiii :D <3.

Hahah o se snövit kmr bli bästa asså<3.

du e allt för mig <3.

älskade den sista bilden på dig asså!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela