Spring's here (A)

Publicerad 2012-03-27 16:57:01 i Din dröm, min vardag,

Hey! Im so freaking happy!!! You know why??? cause THE SUN IS SHINNIG!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D!!!
hahahah gooosh vad jag älskar våren så jäkla fins mysig skönt aa allt! :P
Anway undr helgen så va jag med mami och familjen i västerås och vi bodde på ett super mysigt hotell och shoppade hela lördagen! super kul:)♥
And yesterdaay va jag in tha school, fick beröm av min matte lärare (A)! hahahha jobbade på super bra han trodde inte att det va jag, han bah -hmmmm vem e du och vad har du gjort med Elin.. typ hahahahahahahaha!
men tror fan jag är på g att fixa allt nu, om man jämnför mitt liv för ca 1 år sen lite mer.. aa iaf då och hur mitt liv är nu, mår faktiskt sååå jäkla mycket bättre nu! Är glad typ hela tiden!! hhahahah :D:D:D

Men nu ska jag bara fixa mig :) See you soon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela