Fail! DU ÄR SUDDIG!

Publicerad 2012-08-20 18:06:59 i Din dröm, min vardag,

HAHA DU ÄR SUDDIG! :D
HAHA JAG OCKSÅ! :D
(ingronera min dåliga humor, ok?xd)

HAHAH ibland fuckar min kamera ur, om man inte lyckas hålla den HELT still, och det värkade vi ju inte riktigt kunna göra här ;)
 
Blir faktiskt rätt irriterad på min kamera, (flera bilder som är så suddiga också!) så typsikt, just på dom bilderna som skulle va som finast! haha! men anyways, vem vill inte se suddiga bilder hallåååå :)
Men just dom här bilderna togs på en väldigt kul kväll där nere :) ååh saknar! vill tillbaka, om bara mina favoriter skulle kommit med ner oxå så skulle jag kunnat stanna där för alltiid! :D
 
Japp första dagen också! Varje dag, Suddiga men GLADA :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela