Lite bilder från Mallorca

Publicerad 2012-08-20 00:51:00 i Din dröm, min vardag,

Well its been too long this time! Jag vet förlåt för det men har helt ärligt inte haft varken tid eller ork! :/ Har inte gjort så mycket, varit på landet, chillat här hemma med kompisar, va på Mallis med några från släkten, jätte mysigt :) och bara för jag just nu är så lat för att skriva allt jag gort ;) Så tänkte jag lägga upp massa bilder från Mallorca resan och sen berätta lite utifrån dom! Blir nog lättare så, för jag pallar inte skriva detaljerat tror ingen orkar läsa det häller ;)
Here it comes .
 
En utav de första dagarna så var det inte jätte soligt (men sjukt varmt!!) Så gick vi runt lite på stranden och lite i staden! och OH MY GOSH så fint det va!
Första bilden från en av de första dagarna ute på balkongen, super mysig balkong härliga minnen nu :')
Andra bilden en ledsen tjej sista dagen, jag ville ju inte åka hem, Plus att mina ögonbryn blektes så mycket av solen så ser ju lite rolig ut ;) HAHAHA!
Vi var på massa olika helt underbara resturanger! Ena kvällen när vi va ute, varmkväll,godmat/dricka och underbart roliga människor, kan det bli bättre eller?
Det var några som uppträde varje kväll på ett hotell nära oss! Dom gjorde olika genre och olika artister varje kväll, OTROLIGT DUKTIGA! På den sista bilden ser nog alla vems låtar dom körde ;) MJ!!
Tjejen på första bilden var helt klart bäst! Haha hon stannade mitt i allt för att posa när jag tog kort, och så typsikt mig så hackade kameran precis då och jag skrek vänta som en galning.. snacka om att jag har låg profil... HAHAHHA!
 

Självklart så gick vi ut! vi betalade endast 60 kronor, för att komma in då vi fick gå in på två olika ställen hela kvällen plus fick gratis dricka :D Hade sjukt kul, dansade rätt mycket faktiskt, var ett tag sen jag va ute ju :) Helt ofixade och allt ;) haha!
(suddig bild?) Jag och mamma sista dagen, och låt er inte luras av bilden, vi är sååå mycket brunare än vad det ser ut!!
Tack för en underbar resa alla som var med! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela