Godmorgon Onsdag!

Publicerad 2012-06-20 12:16:25 i Din dröm, min vardag,

Godmorgon på er!
Jag vaknade för ett tag sedan, har precis ätit frukost/lunch och kollat film med min syster.
Jag ska snart ta och hoppa in i duschen, sen fixa mig, måste fixa mina naglar, har redan tröttnat på det gröna haha ja alltså de va inte riktigt min stil.. okej okej korta naglar överhuvudtaget är inte min stil, men men vad ska man göra ;) Iaf sen när jag fixat mig så ska jag möta upp bebo i stan och kanske en vän till :) Jag måste ha nya byxor, och en långklänning vill jag ha! Har hört att långa tjejer är jäkligt sexiga i långklänning (A) typ jag hahaha! Nej men så vi ska gå runt lite i affärer osv. lite mys onsdag sådär, vill bada oxå men får se hur dte blir med det ;)
 
Men jag skriver straxt :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-20 14:02:55

Varför så sjukt fin????????????????? :P <3.
Ha en bra dag puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela