Grattis !

Publicerad 2012-06-23 19:57:59 i Födelsedagar!,

Hej alla!Hoppas att alla hade en underbar midsommar igår! det hade iaf jag! Spenderade dagen med moe familjen och grannarna! super mysigt! Dansade runt midsommarstången ''små grodorna'' hahah! :) Jätte kul!
Har tyvärr inga bilder från gårdagen, men de kommer upp så fort jag får dom! :)
 
Nu så ska jag bara fixa mig och sen drar jag ut! Min underbara vän Izabella fyller nämligen 21 år idag!!! GRATTIS!! Men har lite små brottom och fixa mig, haha, men jag skriver innan jag går ut!
Bild på mig och underbara födelsedagsbarnet från förra året!
Shit vad vi båda har förändrats på bara ett år!!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-25 11:57:24

Naw va sööööööööööt! <3.
Hahha omg ser fett skum ut hhaha <3.
Visst as mkt haha <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela