Skolavslutning

Publicerad 2012-06-13 15:50:25 i Din dröm, min vardag,

Tjena där :)!
Kom hem för ett litet tag sedan, har haft skolavslutning :) lite trevligt sådär, fick bästa beyg! :D :D Okej inte bästa bästa men bättre än vad jag trodde och jäkligt bra för att vara jag :)!
Iaf efter så satt jag bara lite med Johanna chillade lite sen drig vi till stan hon bjöd mig på BK hahaha fattiga jag behöver alltid bli bjuden hahaha! men sen åkte jag hem precis ätit jordgubbstårta med familjen, så sen ikväll vet inte riktigt vad jag ska göra får se, vet inte om jag pallar gå ut jag har möte imorgon bitii kl 8 på morgonen -.- hahah men får se va som händer ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-14 14:21:34

grattis t bra betyg! <3.
gott med tårta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela