Söndag 24 juni 2012

Publicerad 2012-06-24 19:51:58 i Födelsedagar!,

Hej!
Väldigt seg dag idag, mår faktiskt inte så bra als, pga av lite grejer som hände igår, så aa mår piss helt enkelt. Vill bara krypa ner under täcket och gömma mig för allt ont och dumma människor det finns i världen! usch!
 
Men ska försöka blogg som vanligt och skita i hur jag mår. kanske blir på bättre humör av att skriva roliga saker?
 
Så anyway, min vän Izabella fyllde ju år igår! Mötte upp henne i centrum, och vi va hos henne bara lite chill sådär ;););) !
Vi hittade massa recept på massa sommar drinkar som vi måste göra! Såg så sjukt goda ut!
 
Jag och fina gårdagens B-day girl! Love you! 21 hela år! ojojoj lixom! ;)
 
Men iaf sen så idag, så va jag och handlade lite, ska bara va hemma idag, orkar inget annat, jag och Torun va och köpte mat och godis, så blir en filmkväll med familjen idag.
Skriver sen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-25 11:55:22

Hhaha ser ju lagom normal ut :P <3.
Love u gmn <33333333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela