Tors-Fredag!

Publicerad 2012-06-30 00:00:20 i Din dröm, min vardag,

Hej!! :)
Skrev ju inte igår, men Torsdagens händelser... ;) Jag solade, så sjukt underbart väder igår!! Satt ute på framsidan i bikini och käkade frukost ååh så härligt!! Sen så åkte jag och Syster till centrum och träffade mamma! Det var ett tag sedan jag träffade henne, har saknat henne så mycket!! Så vi hade en mys dag i centrum, vi gick och kollade i affärer, käkade och pratade om allt möjligt! :D Och vi har planerat nästnästa vecka lite, då jag ska vara med familjen på mammas sida :) Men iallafall senare på kvällen så åkte jag hem till Moe, gjorde inte så mycket var så jäkla trött så vi somnade nästan direkt :P
 
Sen så idag Fredag! ;) Vaknade rätt så sent, var egentligen planerat att dra till kista och så, jag måste ha nya jeans :/ haha! Men det blev inte så, för lat!! Men har ändå handlat hårfärg! Jag ska nämligen färga håret, (igen) vill inte ha rött längre jag har tröttnat!! Så ska färga ljust igen, nästan som min riktiga hårfärg fast lite mörkare typ ljusbrunt med blonda slingor :) Tror det kan bli fint :) Det är nästan som min riktiga :P

Aa men sen ringde pappa mig och ville att jag skulle va hemma ikväll, haha! :)
Men men jag skriver kanske senare om jag inte somnar jag är super trött idag...
 
Jag och hjärtat imorse :)
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-30 14:14:46

Sötis!
Åh du kmr bli skit fin i det! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela